torsdag den 26. april 2012

Hvor er jeg?

Det er længe siden, jeg sidst skrev her. Og det er vel egentlig af gode grunde. Siden jeg fik injektionen af binyrebarkhormon, er tingene gledet stille og roligt fremad. Smerterne er stort set væk - en svag irritation findes dog stadigvæk.

Jeg har accepteret min skæbne: det jeg tidligere tog for givet kommer jeg ikke foreløbigt til (jeg er bange for at sige aldrig). Højskolen gav mig en glæde ved triathlon. Løb er udelukket pga. knæet, og svømning er en dyr sport at dyrke. Det må derfor være cykling - og fuck hvor er det fedt! Jeg nyder at sætte mig mål, træne intensivt til det - jeg tilpasser i det store hele mit liv efter min sport. Det er mit liv!
For de interesserede, har jeg smidt en ny blog op som handler udelukkende om mig og min passion for cykling. Du kan følge med her www.boutrup-cykling.blogspot.com

Jeg forventer ikke, at der fremover vil komme flere indlæg fra mig herinde.

Tak for dem som fyldte med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar